fredag 11 juli 2008

Ansiktsmålning


Idag har lilla E ägnat sig åt ansiktsmålning!
Förresten inte bara ansiktet... 

  

Här har hon på eget bevåg klippt av toppen på sina glitterlimspennor(!) för att lättare komma åt glittret, smart unge! Och så har hon, precis som på Liseberg lagt upp sina penslar och är redo att ge sig på sina kunder.

 
Det blev inte bara dockan, mormor fick sin beskärda del också, här målad som katt! 



Det blev dessutom både fingrar, händer och armar som målades.
Tog ett tag att sanera den tjejen!









Pappa har målat dörrarna på ett av uthusen idag (bilder kommer i morgon), det blev supersnyggt!

2 kommentarer:

My Lovely Things sa...

jodå det där med målning känner vi allt igen hos oss..Min stora tjej har målat sig själv och interiören innen med när hon var liten ..min 9 åriga son han har målat sig och lite här och var med..
men nu ser det ut som jag får ha mina saker och väggar i fred..
men det är kul med ansiktsmålningen..
tack för mailet..
kram anna

korsvirke o stockrosor sa...

Vilken kreativ liten tjej;) ligger kanske i generna det här med att måla!
Min grabb målade sig o hela köket med skokräm när han var liten, skurade honom o kök ett X-antal timmar jätte kul
Ha det gott!
Hälsningar Trine