måndag 14 juli 2008

Award och köksfönster


Hej, idag är det Mamma som skriver...

Först av allt, dags att vidarebefordra "Awarden" vi fick.
Gillar naturligtvis alla bloggar i vår lista!
Två bloggar som jag gillar skarpt får denna, tror dessutom inte de fått just denna tidigare.


Anna som har bloggen My Lovely Things, för att hon har en underbar blogg och för att hon är en så himla mysig tjej!

Sarah som har bloggen Storegården Country Living, hon skriver så härligt och har så mycket snygga saker i sin butik! (Några av dem har fått flytta hem till oss)

Grattis till er!

Nu till köksfönstret:

Mormor kom idag med denna fina gardin som hon sytt av fint glest linne, tack snälla!
Krukorna är loppisfynd för endast 3:-/st!  Tack gode gud för vit färg!

Ha en härlig kväll alla goa bloggvänner!

4 kommentarer:

Sarah James Larsson sa...

Hej! Tack för att du har valt min blogg som vinnare av utmärkelsen. Vad roligt. Har aldrig fått något sådant förut. En stor kram får du av mig (nu kramar jag...). Snygga gardiner du förresten. Himla duktig sömmerska du har!! Hälsa gärna henne från mig också. Ha det gott. Kram...(nej, det gjorde jag redan)...hälsningar, Sarah/Storegården

Anonym sa...

Snygga lagårdsdörrar ni fick till! Fönstret är verkligen somrigt och härligt.

Fake cake sa...

Väldigt fina gardiner. Önskar jag kunde sy såna. Har inte tålamod för just gardiner av ngn andledning;)//Kram Lotta

My Lovely Things sa...

Grattis til utmärkelsen och tack så mycket för att jag fick en utmärkelse..
kram anna